Outsourcing IT
Outsourcing IT to rozwiązanie, po które coraz chętniej sięgają firmy. Dzięki niemu nie musisz wydawać tysięcy złotych na zatrudnianie specjalisty od IT – wystarczy, że zamówisz stałą obsługę informatyczną. Pozwoli Ci to zoptymalizować koszty obsługi informatycznej przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu wsparcia technicznego. Nasi specjaliści będą do Twojej dyspozycji codziennie w ustalonych godzinach i nigdy nie zostaniesz bez opieki informatyka, co się czasem zdarza, gdy jedyny informatyk w firmie zachoruje lub pójdzie na urlop. Cenny jest także nieustanny dostęp do doświadczonych specjalistów, bez konieczności ich zatrudniania. Rozwiązanie, jakim jest outsourcing IT przynosi niewymierne korzyści zarówno małym firmom, których sieć składa się z kilku stanowisk komputerowych, jak i dużym zakładom, korzystającym z kilkuset stanowisk kontrolowanych przez wielu serwisantów.
W ramach obsługi informatycznej firm oferujemy między innymi:
konsultacje przy zakupie nowego sprzętu i oprogramowania
stałą konserwację i serwis posiadanego sprzętu i oprogramowania
zakup sprzętu komputerowego dla firm
administrację serwerem Klienta, siecią i dostępem do Internetu
szkolenia i konsultacje z obsługi sprzętu i oprogramowania dla nowych pracowników
instalację i konfigurację nowego oprogramowania
okresowe kopie danych (kopie bezpieczeństwa)
To tylko niektóre z usług, jakie możemy Ci zaproponować w ramach outsourcingu IT.
Usługa pozwala na zabezpieczenie przed utratą danych oraz działaniu usług bez ich przerwy. Dlatego do Państwa firmy jest dedykowany specjalista, który zaznajamia się ze środowiskiem. Poznaje wasze potrzeby i na bieżąco upraszcza prace oraz dba o każdy szczegół.
ZAKRES
dedykowany specjalista
administracja serwerami typu LINUX, Windows
administracja urządzeniami sieciowymi
zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami przenośnymi
zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami
zarządzanie bazami danych
monitoring zasobów
bieżące utrzymanie serwerów i urządzeń sieciowych
backup danych
doradztwo IT
Outsourcing - Pakiety
mini
300 zł netto
- liczba komputerów 1 do 3
- liczba godzin pracy u klienta: 2
- Ilość serwerów 0
- Helpdesk w godzinach od 8 do 16
- pomoc zdalna do 2 h
- Czas reakcji do 8 godzin
- Wstępny audyt sprzętu i oprogramowania
- Instalacja, konfiguracja oraz naprawa komputerów
- Instalacja, konfiguracja urządzeń peryferyjnych
- Doradztwo informatyczne
standard
600 zł netto
- liczba komputerów 3 do 8
- liczba godzin pracy u klienta: 3 do 6
- Ilość serwerów 1
- Helpdesk w godzinach od 8 do 16
- pomoc zdalna 2 do 4 h
- Czas reakcji do 3 godzin
- Wstępny audyt sprzętu i oprogramowania
- Instalacja, konfiguracja oraz naprawa komputerów
- Instalacja, konfiguracja urządzeń peryferyjnych
- Doradztwo informatyczne
- Archiwizacja danych
- Administracja siecią LAN i dostępem do Internetu
premium
999 zł netto
- liczba komputerów 5 do 15
- liczba godzin pracy u klienta: 4 do 8
- Ilość serwerów 1
- Helpdesk w godzinach od 8 do 16
- pomoc zdalna: bez limitu
- Czas reakcji do 2 godzin
- Wstępny audyt sprzętu i oprogramowania
- Instalacja, konfiguracja oraz naprawa komputerów
- Instalacja, konfiguracja urządzeń peryferyjnych
- Doradztwo informatyczne
- Archiwizacja danych
- Administracja siecią LAN i dostępem do Internetu
- Odzyskiwanie danych
- Okresowe stałe wizyty serwisanta
- Szkolenia dla pracowników
- Raporty miesięczne
Ceny netto. Obowiązują przy podpisaniu umowy na minimum 6 miesięcy.
Wyżej wymienione pakiety – to tylko przykłady obsługi informatycznej Twojej firmy. Każdy przypadek jest badany osobno, a oferta dopasowywana do indywidualnych potrzeb Klienta, tak aby obsługa informatyczna przynosiła jak najwięcej korzyści przy jednoczesnym ograniczaniu zbędnych kosztów. Dajemy gwarancję jakości naszych usług, a zakres obowiązków i sposobu ich świadczenia reguluje odpowiednia umowa.